نقد و بررسی کنسول ها

ما میخواهیم در این سایت به نقد و بررسی کنسول ها بپردازیم

نقد و بررسی کنسول ها

ما میخواهیم در این سایت به نقد و بررسی کنسول ها بپردازیم

کنسول های حال حاضر و نسل هشتمی که از جمله های انها پی اس ۴ و ایکس باکس وان اس می باشد که بسیار طرفدار و خواهان بسیاری در کودکان و حتی بزرگسالان دارد که هر دوی این کنسول ها برای خرید بسیار مناسب هستند اما معایب و مزایای این دو کنسول باهم
۱- قیمت بالای پی اس ۴ نسبت به ایکس باکس
۲- گران بودن بازهای پی اس ۴
۳- کیفیت برتری نسبت به ایکس باکس دارد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من اهورا پردل هستم مخلص تک تکتون هستم من اومدم برای کسانی که میخان کنسولی جدید داشته باشن از جمله خودم yes که بنظرم کنسولی بهتر از ایکس باکس نیست خدمتتون هستم تا ببینید چرا و چگونه ایکس باکس از نظرم بهترین

کنسوله ممنون از وقتی که برای خوندن این بخش گذاشتین 

 

 

ارادتمند شما اهورا پردل 

 

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • اهورا پردل

نظرات (۲)

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    ایکس باکس رو بخاطر بچه خواهرم خیلی دوست دارم بخصوص اون بازیش که بین و سالامون گراندی و اینها داره. بهت سر میزنم.

    پاسخ:
    سلام خدمت شما اقا اشکان درسته ایکس باکس بخاطر بازی های حرکتی که در خودش جا داده در بچه ها طرفداران بیشتری داره اما از لحاظ فنی فک میکنم پی اس ۴ پرو که البته قیمت خیلی بالاتری داره نمی ارزه بنظرم ولی برای خرج کردن پول میشه خریدش و اینکه  هزینه به خود طرف بستگی داره دیگ ممنون بابت نظرت 
  • اشکان ارشادی
  • سلام دوباره 

    خواستم بپرسم که اگه ، بازی های رزمی رو معرفی میکنی ، تا وبت رو دنبال کردم ، همیشه سر بزنم ، آخه بچه خواهرم منو کشت که این کمبات بازار اومده ، اینجاستیس سه و چهار چه و کلی صحبت دیگه. از کدهای داخل بازی هم بنویس ، مثلا شرط بندی دو طرف دعوا در اینجاستیس چطوریه و..... 

    موفق باشی 

    ممنون از وب خوبت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی